Forum 55 Olszty˝ska Harcerska Dru┐yna Grunwaldzka "D┐ed" im. Stra┐ackiego Ruchu Oporu "Ska│a" Strona G│ˇwna 55 Olszty˝ska Harcerska Dru┐yna Grunwaldzka "D┐ed" im. Stra┐ackiego Ruchu Oporu "Ska│a"

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

gratuluje Eurydyke takich rezultat├│w Trzymaj sie cieplutko

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 55 Olszty˝ska Harcerska Dru┐yna Grunwaldzka "D┐ed" im. Stra┐ackiego Ruchu Oporu "Ska│a" Strona G│ˇwna -> O co kaman?
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
U┐ytkownik



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 695
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 9:32, 10 Kwi 2014    Temat postu: gratuluje Eurydyke takich rezultat├│w Trzymaj sie cieplutko

S┼éysza┼éa┼Ť mo┼╝e ┼╝e skuteczno┼Ť─ç g┼éod├│wki spada nawet o 50% je┼ési mamy kontakt z ┼╝ywno┼Ťci─ů chocby wzrokowy, nie m├│wi─ůc juz o dotykaniu, a ja przeciez musze gotowac dla rodziny nic ich nie obchodza moje g┼éod├│wkowe fanaberie
[link widoczny dla zalogowanych]
jak mog┼éa┼Ť mi to zrobic!!!!\ - koniec cytatu Terapeuta przekonuje pacjentk─Ö do zapisywania wszystkiego co je, czas trwania posi┼ék├│w i ilo┼Ťci zjedzonego pokarmu, a tak┼╝e my┼Ťli i odczu─ç towarzysz─ůcych jej podczas jedzenia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ta dieta dzia┼éa tak , ┼╝e o ile wcze┼Ťniej jedli┼Ťmy po 3000 kalorii to teraz po 1500kcla b─Ödziemy tyc , chyba ze wog├│le z wegli trzeba by zrezygnowac co jest niemozliwe
naprawde pomozcie!
[url=http://www.abhishek.fora.pl/abhishek-opinie,2/,1448.html#1648]?????? [/url]
- wybrałam pierwszy z brzegu preparat - sporo jest ich na rynku - jak najbardziej bez recepty , to sa dietetyki nie leki .
ty chudniesz, a ja anadal tyje!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Poza tym od ┼éokcia wzd┼é├│┼╝ do nadgarstka mam kolejn─ů podobna blizn─Ö, na prawej r─Öce s─ů troszk─Ö mniejsze blizny. [link widoczny dla zalogowanych] szybko.....)
Witam jesli tak dobrze cieniuje to mo┼╝e por├│wnam - podaj imie i adres je┼Ťli mo┼╝esz I to by┼é koniec, normalnie film mi si─Ö urwa┼é. obiecuje ze w trakcie brania zrobie test na amfe i badania podstawowe i napisze co i jak ja slyszalam ze takie w japonii sa ale ze w polsce to nie slyszalam. [link widoczny dla zalogowanych]
POZDRAWIAM Polecam fryzjera Krystiana, ale inni rowniez w porzadku... staniki na 70 pod biustem maj─ů czasem zbyt w─ůsko ustawione miseczki;((( Jestem w 8 tc, wczoraj odebralam wyniki badan i mam dola. ja mam 1,73, wa┼╝─Ö 58kg, biust 90, talia 62, biodra 94, wiec tym bardziej przy 1,60pare mo┼╝na mie─ç 60 w talii. nie otwiera sie... ┼Üwiadek koronny
[link widoczny dla zalogowanych]
jestem bardzo zadowolona
[link widoczny dla zalogowanych]
Ola ma potezna GLOWE i DUPKE za przeproszeniem,nozki jak patyczki.....Jest nalana i brzydko wyglada,,,,,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Podcięła mi paznokcie, załozyla opatrunki i nauczyła mnie jak mam sama je robić, powiedziała o róznych rzeczach o których nie miałam pojęcia, jak mierzy się stopę żeby dobrac buty,o cwiczeniach stóp itp.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

No najs┼éawniejsz─ů Polk─ů z Kanady chyba jest Iwona Majdan .
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja miałam w Łodzi zabieg.
Chodzi o to, ┼╝e lekarz zna dok┼éadne wyniki bada┼ä i inne informacje z wywiadu, a ka┼╝dy organizm jest inny, a z lekami tego typu nie mo┼╝na nic sobie robi─ç na w┼éasn─ů r─Ök─Ö.
;polska w├│dke
[link widoczny dla zalogowanych]
pół roku temu.
Trafi┼éam do poradni chor├│b zaka┼║nych na bardzo m─ůdrego lekarza, kt├│ry zrobi┼é mi przede wszystkim awidno┼Ť─ç toksoplazmozy.

dziewczyny mam pytanko , mia┼éam kolczyka ponad 8 lat , musia┼éam go jednak wyci─ůgn─ů─ç bo mia┼éam operacje , przez 2 tygodnie nie mog┼éam go wsadza─ç , no i c├│┼╝ zrobi┼éa mi si─Ö b┼éonka i ju┼╝ nie mog─Ö go wsadzi─ç a nie chce wk┼éada─ç go na sil─Ö bo nadal brzuch mam obola┼éy , czy s─ů jakie┼Ť kremy , ┼╝eby dziurka ┼éadnie si─Ö zros┼éa a ┼Ťlad po kolczyku zosta┼é jak najmniejszy ..? [link widoczny dla zalogowanych] Co za uczucie.....
Og├│lnie dzia┼éa te┼╝ ┼éagodz─ůco na b┼éon─Ö ┼Ťluzow─ů. Spierd........ W pracy stawiam butelk─Ö z wod─ů niegazowan─ů i jako┼Ť j─ů opr├│┼╝niam, ale poza prac─ů mi nie idzie picie. Fakt, ze dlugo szukalam ale determinacja, upor i ciagle doksztalcanie oplacilo sie. szczerze powiedziawszy Marcin jest spoko znam go prywatnie i musze wam powiedziec ze jest swietnym kumplem. [link widoczny dla zalogowanych]
Czy kt├│ra┼Ť z was by┼éa w djstyle ? TRR podbijam Dzieki wielkie!Fotki doszly Ja si─Ö wa┼╝─Ö przed i po lewatywie i jest tak ze 40-50 dkg r├│┼╝nicy po. mysle o tym kursie 3 tyg. Na w-f nie trzeba ┼Ť─çi─ůga─ç kolczyka tylko zmieni─ç na kuleczke ┼╝eby nigdzie nie zachaczy─ç.....Mi┼éego dnia dzi┼Ť w szkole wam wszystkim ┼╝ycze..
[link widoczny dla zalogowanych]
a ona, biedactwo taka minke zrobilai sie zalamala prawie ze.
[link widoczny dla zalogowanych]
jpg
[link widoczny dla zalogowanych]

liczbe pa┼ä no i miejsce, gdy┼╝ mia┼éy┼Ťy zrobi─ç imprez─Ö w domu, jednak z powodu zbyt du┼╝ej ilo┼Ťci kobiet kt├│re maj─ů sie zjawi─ç na tym spotkaniu, zmuszone b─Ödziemy wynaj─ů─ç lokal-i za niego p┼éaci─ç b─Ödzie panna m┼éoda.
[link widoczny dla zalogowanych]
W pażdzierniku tamtego roku załozylam buty ze szpicem i moja noga o kilku godzinach była bardzo zmęczona i spocona pewnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
chce kotka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie odpisuje juz na twoje twoje posty, bo uwazam, ze nie wnosza niczego pozytywnego do topiku na temat lewatyw. [link widoczny dla zalogowanych] niestety lekarz nic nie mówił o tym;(
ÔÇ×przeznaczony dla os├│b powy┼╝ej 16 lat. A tak w ogole to tez ogromnie sie ciesze, ze tu jestescie, bo tak naprawde to nawet bliskim osobom trudno jest czasem zrozumiec charakter naszych trudnosci i zmartwien. ulala widze ze coraz bardziej nie ma to dobrych stron ...niezle;/ je┼╝eli tak to prosz─Ö poda─ç przyk┼éad bo wg mnie to dopiero dziecko mia┼éoby w szkole przechlapane jakbym nazwa┼éa je np Bogumi┼éa,Boles┼éawa,Czas┼éawa,D─ůbr├│wka,Kazimiera,Wies┼éaw a,Stanis┼éawa itp ale to rzecz gustu ja nie musze udowadnia─ç swojej Polsko┼Ťci imieniem dziecka s┼éysza┼éam ┼╝e Maciek Dowbor lubi czasem ch┼éopc├│w. [link widoczny dla zalogowanych]
Od ramienia po same palce nie czuj─Ö r─Öki. Liczy┼éam na dobranie fryzury do mojej twarzy i sylwetki, w┼éosy by┼éy ju┼╝ na tyle d┼éugie, ┼╝e mo┼╝liwo┼Ťci fryzury by┼éo wiele. Zamenhoffa to pisz na gg. jedna od kolon az po stope cala a druga na drugiej noce tylko na lydce. Bo ja wiem. Zam├│wi┼éam sobie spodenki neoprenowe w sklepie internetowym dla zwi─Ökszenia efektu jak r├│wnie┼╝ w celu pozcycia si─Ö pomare┼äczowej sk├│rki. No ja tez niestety nie moge wrocic, bo sytuacja w Polsce z dnia na dzien coraz gorsza, a wszystko zaczynac od nowa?- chyba nierealne.
Popro┼Ť go, aby pozwoli┼é Ci ogl─ůda─ç je razem z nim.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A teraz wady
[link widoczny dla zalogowanych]
bylo latwiej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

masakra a czuje sie jeszcze gorzej.
[link widoczny dla zalogowanych]
- jedna reka pcha, druga ciagnie (wzmocnicie je od ramion do dloni, a sciskajac mocno rozwniez przedramiona)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
moja kolezanka byla z turkiem 2 lata....on byl nie legalnie....zlapali go, ona od jego brata dowiedziala sie, ze ona ma zone i blizniaki w turkolandii....rozmawiala z nim , na ojca i matke jej przysiegal , ze nie ma....jego koledzy tez zgodnie twierdzili, ze nie ma....dopiero podstepem dowiedziala sie, ze jest inaczej......glupia do dzis odwiedza go w wiezieniu i placi adwokatowi....takiego czegos nie rozumie i nigdy nie zrozumie....tym bardziej , ze chlopak zajmowal sie handlem narkotykami.........jak widac 2 rozne historie i dwa przyklady, ze z muzulmaninem moze byc roznie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A tak ci─ůgle w─Ögle ok. [link widoczny dla zalogowanych] po jaki┼Ť 5 minutach wpatrywania si─Ö w jego odn├│┼╝a zacz─Ö┼éam drze─ç si─Ö i wo┼éa─ç jedynego m─Ö┼╝czyzn─Ö w domu czyli tat─Ö kt├│ry unicestwi┼é gada .
Najlepsze fryzjerki s─ů w Event w Krakowie. [link widoczny dla zalogowanych] llwaves_super_polysk_200ml_od_ss.html Chyba ┼╝e nie widzie─ç jest wygodniej..... To prawda ze sie wymigujesz , nie da sie ukry─ç. Wg logiki tej pani, ze ZAWSZE beda mi tyle samo lat dodawac i nigdy odjemowac. [link widoczny dla zalogowanych]
hej! ja wczoraj zaliczy┼éam wesele a dzisiaj p├│┼é dnia sp─Ödzili┼Ťmy na dworku przy basenie lecz─ůc opuchni─Öte nogi. powodzenia Wam wszystkim zycze w walce z ta paskudna i wredna choroba! Ka┼╝da postac ma w sobie co┼Ť bez czego nie wyobrazamy sobie dalej Hogwartu...i serii o malym czarodzieju...ciekawe co zrobi Harry jak jego rodzinka nie bedzie juz chciala zeby tam mieszkal..jesli przezyje oczywoscie... kosztuje ok. Stanowisko FRYZJER STYLISTA w Krakowie Dosta┼éam GYNALGIN na infekcj─Ö grzybiczn─ů, jestem ju┼╝ po 2 dawce na noc, z tym ┼╝e lekarz kaza┼é mi te┼╝ bra─ç FLUMYCON i zacz─ů─ç przy pierwszej dawce gynalginu, niesty nie pami─Öta┼éam o tym leku a┼╝ do dzi┼Ť, powiedzcie czy mo┼╝na wzi─ů┼Ť─ç FLUMYCON w trakcie kuracji GYNALGINEM?
to normalne.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja naprawde tyle zjadłam, to nie jest żart, poprostu mam strasznie rozepchany zoładek i źle mi z tym
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 55 Olszty˝ska Harcerska Dru┐yna Grunwaldzka "D┐ed" im. Stra┐ackiego Ruchu Oporu "Ska│a" Strona G│ˇwna -> O co kaman?
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Theme ACID v. 2.0.20 par HEDONISM
Regulamin